14 дни право на връщане

0 от 5 / 0 гласа

ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ

Преди да върнете закупен от нас продукт

Ако имате проблем с продукт, който е бил закупен от CARSO.BG, можете да се свържете с нас като изпратите e-mail на office@carso.bg или да се обадите на телефон 0894288080, за да опишете проблема, да получите съдействие за неговото разрешаване или да поискате повече информация относно закупения продукт, неговата употреба и съхранение.

Правила за връщане

При спазване на критериите ни за връщане, можете да се откажете от договора за покупка и да поискате възстановяване на средствата си, без да посочвате причина, в рамките на 14 (четиринадесет) работни дни. Срокът за отказ изтича след 14 (четиринадесет) работни дни, считано от датата на доставка на стоката.

В случай че продуктите са поръчани с една поръчка, а се доставят поотделно, срокът за отказ започва да тече, когато е доставен или предоставен на разположение последният продукт.

Ако приложимото законодателство към определен момент ви предоставя по-дълъг срок за право на отказ, ще се прилага този срок. Ние може да удължим срока за правото на отказ по време на празници или други периоди.

За да упражните правото си на отказ, трябва да ни информирате за решението си в рамките на 14-дневния период за отказ. За да спазите крайния срок за отказ, е достатъчно да ни изпратите съобщение, че искате да упражните правото на отказ, преди срокът за отказ да е изтекъл.

Последствия от отказа

Ако упражните правото си на отказ, ние ще ви възстановим всички плащания, които сме получили от вас във връзка с изпълнението на поръчката, включително и разходите за доставка (ако са били начислени), без ненужно забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 календарни дни от деня, в който сме информирани за вашето решение за отказа си от този договор с нас. Възстановяването на всички плащания ще се извърши по банков път, като банковият превод ще бъде в полза на посочена от вас банкова сметка. Възстановяването на плащанията, които сте извършили с карта онлайн, ще бъде по същата карта, която е била използвана.

Трябва да ни изпратите обратно стоките, без ненужно забавяне и при всички случаи не по-късно от 14 календарни дни, считано от деня, в който сте ни информирали за отказа си от този договор с нас. Крайният срок е спазен тогава, когато ни изпратите стоките обратно преди изтичането на 14 календарни дни. Ние ще прегледаме продуктите, когато ги получим, и ако те отговарят на нашите критерии за връщане, ние ще извършим възстановяването на плащанията по посочения по-горе начин и ще ви изпратим по имейл уведомление за възстановяване.

Ние можем да откажем възстановяване, докато не получим продуктите обратно или докато не представите доказателства, че сте ги изпратили към нас – което от двете събития настъпи по-рано. Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките.

Критерии за връщане

Ние ще приемем продуктите, които отговарят на нашите критерии за връщане. Като условие за отказ и до степен, позволена от закона, се прилагат следните изисквания.

Всички продукти трябва да бъдат върнати с необходимата грижа, като не трябва да има износване или повреда и трябва да са в състояние, което ни позволява да ги продадем отново. Всички върнати стоки не трябва да имат следи от употреба, оригиналната опаковка на производителя не трябва да бъде нарушена, разкъсана, разлепена или увредена по друг начин.

Върнатите продукти трябва да бъдат задължително придружени с всички получени към тях гаранционни карти, ръководства за употреба, фактури, касови бележки и други съпътстващи документи.

В случай че върнатият продукт представлява комплект от няколко части или се състои от повече от един компоненти, които се продават само заедно, на връщане подлежат всички части и компоненти заедно с оригиналната опаковка на производителя, включително и онези обявени за подарък или безплатна добавка към прилежаща част от комплекта. В съответствие с приложимото законодателство, невключването на тези елементи може да отмени или забави възстановяването на вашите средства, или да доведе до допълнителни такси.

На връщане не подлежат:

(а) стоки, които са персонализирани или изработени по индивидуална заявка, (б) стоки, които са променени, повредени или имат белези от употреба, (в) софтуерни продукти или съдържание на медийни носители (CD, DVD, Blu-ray Disc), чиято опаковка е била отворена след доставката.

Преди да изпратите обратно стока към нас, трябва да се уверите, че върнатите стоки са опаковани и защитени с подходяща транспортна опаковка, достатъчна за предпазване от увреждане и износване по време на транспорта.

CARSO.BG си запазва правото да откаже връщане, ако то не отговаря на условията и критериите за връщане. 

Процес на връщане на покупки

Процесът на връщане на стоки, поръчани от CARSO.BG , е описан в изброените стъпки по-долу.

Моля, имайте предвид, че отказването от и възстановяването на сумата за определени продукти може да изисква потвърждение по телефона, за да бъде извършено.

1.  Изпратете e-mail на office@carso.bg , като ни уведомите за вашия отказ от покупка в рамките на 14 (четиринадесет) календарни дни, считано от датата на доставка на стоката.

Можете също така да използвате приложения по-долу формуляр за отказ, като това не е задължително. Ако използвате този формуляр, моля, попълнете празните полета и запазете файла, след което го изпратете на посочения във формуляра имейл адрес. Алтернативно, можете да го отпечатате на хартия, след което да го изпратите по пощата на посочения във формуляра адрес.

2.  Уверете се, че стоката за връщане отговаря на всички посочени критерии за връщане.

3.  Подгответе стоката за връщане, като я опаковате и защитите с подходяща транспортна опаковка, за да я предпазите от увреждания по време на транспорта.

4.  Посочете банкова сметка, по която желаете да ви бъдат възстановени всички дължими плащания. За целта изпратете e-mail на office@carso.bg или писмено уведомление, приложено в пратката, което да съдържа номера на сметката (IBAN), BIC/SWIFT код и титуляр на сметката.

5. Изпратете пратката до нас по една от следните куриерски фирми: 

Еконт Експрес - пратката трябва да бъде адресирана до офис на Еконт Тепето (гр. Пловдив, ул. Пещерско шосе 28А) , получател: CARSO.BG , тел.: 0894 28 80 80 

Спиди АД -  на точен адрес: гр.Пловдив, бул. Пещерско шосе 149, получател: CARSO.BG , тел.: 0894 28 80 80 

Върнатите артикули да се изпратят чрез куриерска фирма ЗА СМЕТКА НА ПОДАТЕЛ!

След като сте изпълнили инструкциите и сте завършили процеса на връщане, ние ще се свържем с Вас по телефон или e-mail, за да потвърдим връщането на пратката и възстановяването на дължимите суми. Статусът на вашата поръчка в клиентския ви акаунт ще бъде актуализиран автоматично.

Проблеми при връщането

Ако имате проблем свързан с връщането на вашия продукт или желаете да получите съдействие, моля, свържете се с нас като изпратите e-mail на office@carso.bg или се обадите на някой от посочените телефони.

Формуляр за отказ от покупка (pdf)